Voorbereiding voor vertrek

Op 11 januari 2011 is het zover: dan vlieg ik naar Kenia en blijf daar 10 weken! Ik tel de dagen af, zeker nu er in Nederland een pak sneeuw buiten ligt!

Ik heb een lange 'to do' lijst voor mijn verblijf in Kenia en ik vrees dat ik ook deze keer weer tijd tekort kom. Voorlopig ben ik druk bezig met de voorbereidingen voor mijn vertrek. Er moeten een heleboel spullen worden uitgezocht en ingepakt. Voor mezelf hoeft er maar weinig mee, want mijn kleren liggen al in Kenia. Voor Doingoood zijn we druk bezig om een huis te vinden waar onze vrijwilligers kunnen gaan verblijven in de toekomst: het Doingoood guest house. Het ziet er naar uit dat we op korte termijn een mooie plek kunnen betrekken!

Ik kijk er enorm naar uit, dat mag duidelijk zijn. Niet alleen naar het weerzien met mijn vrienden en 'mijn' kinderen, maar zeker ook omdat ik het gevoel heb dat dit een hele bijzondere en vruchtbare tijd zal gaan worden. Ik weet nog niet precies wat er allemaal op mijn pad zal komen maar ik ben ervan overtuigd dat er geweldige kansen in het verschiet liggen.

Kansen voor de kinderen die wij kunnen helpen, kansen voor de projecten waar we mee zullen gaan samenwerken en kansen voor mijn persoonlijke ontwikkeling en groei in het werk dat ik mag doen. Kenia is letterlijk en figuurlijk mijn bestemming!

Reacties

Reacties

Tante Jeanne.

Hoi Ineke. Leuk zeg. Proficiat met deze leuke site. Tien weken??? Wow. Ben ik nog op tijd voor in-entingen als ik in die periode "even"wil komen proeven van jouw missie?
Groetjes. Jan en Jeanne.

tjesca

Lieve Ineke,
wat ziet de site er gaaf uit. En zo gaaf voor je dat je 10 weken naar Kenia gaat! En wat zullen ze weer blij zijn dat je er bent...toch een beetje thuiskomen hè
liefs Tjesca

Mario van Esch

Hallo Ineke,
Wat spannend allemaal zeg, en een geweldig vooruitzicht. Ik hoop echt dat al je doelen te realiseren zijn in de weken dat je in Kenia bent!
Geweldig allemaal....hoop dat als je terug bent er al een hoop donaties gedaan zijn met de actie van mij!!!
Groetjes Mario

Daphne Boot

Beste Ineke,
Ik wens je heel veel plezier in Kenia!!
Ik kijk uit naar je verhalen!

Groetjes,
Daphne

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood